Penki didžiausi verslo lyderių iššūkiai

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Kaip verslo lyderis, įveikėte daugelį kliūčių, kad būtume ten, kur esate šiandien, tačiau sėkminga lyderystė reikalaus kovos su iššūkiais ir ateityje. Begalė problemų variacijų su kuriomis jau esate susidūrę kartu su dar nematytomis naujovėmis priverčia jus būti budriems ir pasiruošusiems su jomis kovoti.

Kokius potencialius sunkumus reikėtų turėti omenyje, kad jūsų verslas ir karjera sklandžiai veiktų ir progresuotų? Apklausėme „Forbes Councils“ narius – lydinčius vadovus ir entreprenerius, kad išsiaiškintume.

Štai yra 5 didžiausi sunkumai, su kuriais susiduria apklaustieji.

Apklausoje buvo prašoma įvardinti „didžiausią“ sunkumą; kai kurie iš jų įvardino kelis, todėl procentai nesusideda iki 100%.

Verslo vadovų didžiausias iššūkis: pajamų generavimas (26 %)

Labiausiai minimas iššūkis „Forbes Councils“ narių buvo pajamų generavimas. Ar tai būtų kapitalo ieškojimas startuoliams ar tiesiog pastovumas ilgame laikotarpyje, pinigai vadovams visgi sukelia didžiausią galvos skausmą. 26 % iš visų atsakiusiųjų, įskaitant ir 55 % individualių įmonių valdytojų (tokių, kurios turi tik vieną darbuotoją) įvertino pajamų ir pardavimų problemas kaip jų didžiausią iššūkį versle, taip pat pabrėždami šiuos sunkumus:

  • Tinkamų investuotojų jų verslui radimas
  • Rinkodara potencialiems klientams ieškoti (angl. Lead Generation)
  • Kapitalo didinimas
  • Naujų klientų radimas
  • Apyvartos didinimas

Kadangi pinigai svarbūs bet kokiame versle, „Forbes Councils“ nariai turi išminties, kuria gali pasidalinti kalbant apie pajamas. Štai keli pavyzdžiai:

Būsimiems entrepreneriams:

Esamiems verslininkams, siekiančiams palaikyti esamus pardavimus:

Verslo vadovų antras didžiausias iššūkis: laikas (22%)

Dvidešimt dveji procentai apklaustų lyderių įvardino laiką kaip jų didžiausią sunkumą. Laiko valdymas buvo ypač problematiškas „Forbes Communications Council“ (36 %) ir „Forbes Finance Council“ (33 %) nariams; aukščiausias pareigas įmonėse užimantiems žmonėms (direktoriams, viceprezidentams ir panašiai) (29 %), ir finansų sektoriaus profesionalams (42%). Sekantys atsakymai puikiai išryškina vadovų poreikį papildomam laikui:

  • Laiko radimas darbams užbaigti
  • Daugelio įsipareigojimų valdymas
  • Balansavimas tarp direktoriaus pareigų ir nuosavo verslo kūrimo
  • Laiko skyrimas originaliems tyrimams ir turinio kūrimas
  • Laikas savęs edukacijai
  • Prioritetų paskirstymas
  • Turėjimas pakankamai šansų pokyčiams, bet neturėjimas laiko jiems pildyti

Taigi, kaip galite sužinoti kur investuoti savo brangų laiką? Štai kelios fantastiškos idėjos iš „Forbes Councils“ ekspertų:

Verslo vadovų trečias didžiausias iššūkis: lyderystė (19 %)

Lyderystė visada kelia sunkumų: ar tai būtų komandos sudarymas, ar darbuotojų įgūdžių gerinimas, ar reikiamų žmonių sudominimas, kompanijos kultūros kūrimas ar bet kas kita, kas aktualu šiuo klausimu. Devyniolika procentų „Forbes Councils“ narių įvertino lyderystės problemas kaip vienas sudėtingiausių, o didžioji dalis taip atsakiusiųjų buvo iš „Forbes Human Resources Council“ (57 %) ir „Forbes Nonprofit Council“ (50 %). Lyderystė taip pat buvo ypač aktuali vadovams, kurių kompanijose dirba 51-400 darbuotojų (42 %). Keletas ištraukų iš sulauktų komentarų:

  • Užsidegusių ir motyvuotų žmonių radimas
  • Smulkaus verslo administravimas
  • Komandos, pasiskirsčiusios per visą pasaulį valdymas
  • Balansavimas tarp darbuotojų įvertinimo ir to, kas geriausia verslui
  • Rasti būdų kaip vyresnio amžiaus vadovams įdiegti savikritišką mąstymą mokymosi ir tobulėjimo prasme

Jei jums ypač svarbu, kaip reikėtų samdyti talentus ir tvarkingai valdyti savo komandos darbą, apsvarstykite šiuos „Forbes Councils“ narių patarimus:

Verslo vadovų ketvirtas didžiausias iššūkis: augimas/strategija (18 %)

Aštuoniolika procentų „Forbes Councils“ narių įvertino augimo ir strategijos iššūkius kaip pačius didžiausius. Labiausiai pabrėžiamas buvo esamo verslo didinimas, plėtra, į tai įtraukiant ir strategišką įmonės misijos, paskirties ir vidaus taisyklių kaitą. Tai turbūt nestebina, bet šis iššūkis sudėtingiausias buvo „Forbes Business Development Council“ nariams (40 %). Šį iššūkį įvardino ir nariai iš „Forbes Nonprofit Council“ (33%), ir tie, kurių statusas įmonėje vadinimas taip – savininkas, įkūrėjas ar direktorius (20 %). Minėti rūpesčiai:

  • Verslo didinimas, taip perkopiant į kitą lygį
  • Natūralus augimas
  • Plėtra valstybės lygiu
  • Priėjimas prie naujų rinkos sektorių
  • Ilgalaikė strategija
  • Prioritetai ir daugelio tikslų įvykdymas
  • Ryšių užmezgimas ir palaikymas su strateginiais partneriais ir bendrasavininkiais
  • Organizacijos evoliucija ir adaptacija prie pokyčių
  • Aiški įmonės vietos rinkoje vizija

Ar patarimai kaip pagerinti įmonės strategiją ir augimą jums būtų naudingi? Galite išbandyti šiuos siūlymus:

Verslo vadovų penktas didžiausias iššūkis: rinkodara (17 %)

Tap svarbiam pajamų pritraukimui svarbu, kad įmonė būtų matoma. Septyniolika procentų žmonių, dalyvavusių apklausoje turėjo sunkumų su įmonės viešinimu, dėmesio pritraukimu į juos pačius, jų įmones ir brendus. Rinkodara daugiausia buvo minima profesionalių konsultantų (34%), o taip pat ir smulkių įmonių (26 % iš tų, kurie turi nuo 2 iki 10 darbuotojų). Pagrindiniai rūpesčiai buvo tokie:

  • Matomumas
  • Adekvatus įmonės misijos ir veiklos ištransliavimas
  • Supažindinimas su įmonės teikiamomis paslaugomis
  • Gebėjimas ištrūkti iš „ignoruojamo“ fono virtualioje erdvėje
  • Tinkamo demonstravimo būdo pasirinkimas
  • Rinkodara ir komunikacija (turint mažą biudžetą)

Kokybiškas darbas idealiame pasaulyje automatiškai pritrauktų dėmesio. Deja, bet mūsų informacijos perkrautame pasaulyje net kilniausi tikslai, geriausi produktai ir paslaugos turi būti nuolatos reklamuojami inovatyviais ir kūrybiškais būdais.

Kaip galite savo darbą parodyti žmonėms? Štai puikios idėjos, kuriomis dalinasi „Forbes Councils“ nariai:

Išvados:

Galbūt domina visi apklausos duomenys? Suskirstėme juos išdalindami apklaustuosius į šias kategorijas: „Forbes Council“, pramonė, darbuotojų skaičius ir užimamų pareigų pavadinimas. Rezultatus galite apžvelgti žemiau esančiuose grafikuose.

Skirtingų Forbes Council kategorijų nariai išvardino skirtingus prioritetus. Kaip matote žemiau esančiose diagramose, lyderystė buvo ryškiausia tarp „Forbes Human Resources Council“ narių, iš kurių 57 % įvertino tai kaip jų didžiausią sunkumą, „Forbes Nonprofit Council“ (50 %), „Forbes Technology Council“ (38 %). Bendrai augimas svarbiausias buvo „Forbes Business Development Council“ (40 %), tačiau tai atitinkamai įvertino ir „Forbes Nonprofit Council“ (33 %) ir „Forbes Human Resources Council“ (29 %).

Iš mūsų dalyvių, kai kurios industrijos buvo gana gerai atstovaujamos, įskaitant kompiuterius ir technologijas; rinkodarą, reklamą, viešuosius ryšius; profesionalų konsultavimą ir mokymą; nekilnojamąjį turtą; finansines paslaugas. Kai įvertinome skirtingų industrijų atsakymus, kai kurios iš jų išsiskyrė labiau nei kitos. Laikas buvo žymiai svarbesnis vadovams, užsiimantiems su finansais (42 %), kai tuo tarp lyderystė dominavo tarp dirbančiųjų su technologijomis (36 %). Pajamos ir rinkodara (34 % abiejuose) buvo konsultantų sąrašo viršuje.

Čia „Greatest Challenges by Industry“– skirtingų industrijų didžiausi iššūkiai.

Y ašyje – „Percentage of respondents citing each challenge“ – dalis respondentų procentais, įvardinančių kiekvieną iššūkį.

X ašyje – „Growth“ – augimas, „Leadership“ – lyderystė, „Revenue“ – pajamos, „Marketing“ – rinkodara, „Time“ – laikas

„Computers and Tech“ – kompiuteriai ir technologijos, „Marketing, Advertising, and PR“ – rinkodara, reklama ir viešieji ryšiai, „Professional Training/Coaching“ – profesionalios konsultacijos/mokymai, „Real Estate“ – nekilnojamasis turtas, „Financial Services“ – finansinės paslaugos.

Žinoma, įmonės dydis taip pat yra svarbus faktorius. Individualių verslų savininkus ypač vargino pajamos (55 %), o lyderystė daugiausia sunkumų kėlė vidutinio dydžio kompanijoms (42 %).

Čia „Greatest Challenges by Numer of Employees“ – didžiausi iššūkiai pagal darbuotojų skaičių įmonėje.

Užimamos pareigos, galiausiai, kuria nežymų skirtumą tarp prioritetų. Įmonės savininkams ir įkurėjams, pajamos (28 %) ir laikas (23 %) sukėlė daugiausiai sunkumų. Lyderystė labiau buvo minima tarp itin aukštą rangą užimančių įmonės darbuotojų (30 %) ir viceprezidentų (33 %).

Čia „Greatest Challenges by Job Title“ – didžiausi iššūkiai pagal užimamas pajamas.

„Owner/Founder“ – savininkas, įkūrėjas, „CEO“ – direktorius, „Any C-suite“ – aukšto rango pareigos, „VP“ – viceprezidentas.

Jūsų didžiausi verslo iššūkiai

Mūsų apklausa parodė, kad geriausių mūsų lyderių iššūkių sąrašų viršūnėse stovi 5 išskirtų iššūkių tipai: pajamų generavimas, laikas, lyderystė, augimas/strategija ir rinkodara. Nors skaičiai ir skiriasi priklausomai nuo pasirinktų vadovų tipo, vis ir vis iškyla tos pačios problemos. Nepriklausomai nuo to, ar esate aukštą poziciją užimantis darbuotojas, ar turite savo nuosavą verslą, ar abudu, jums visada reikės uždirbti pinigų, valdyti savo laiką ir darbuotojus, tobulinti savo verslą ir užsiiminėti rinkodara.

Daugiau straipsnių:

Mentorystė

Verslo mentoriaus svarba

Noras viską daryti patiems yra mūsų, antreprenerių, bendras bruožas. Galite vadinti tai akla ambicija, o gal ir paprasta arogancija. Nepriklausomai nuo to, kaip tai įvardinsite,

Skaityti »